slider

اخبار و اطلاعیه

آرشیو
برگزاری دوره آموزشی  مدیریت حقوق دیجیتال و لایسنس ها 03 آبان 1404

برگزاری دوره آموزشی مدیریت حقوق دیجیتال و لایسنس ها

بازدید رئیس گروه اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی، مسئول کتابخانه مرکزی و اعضای کمیته ارزیابی کتابخانه ها از کتابخانه  ی دانشکده ی 03 آبان 1404

بازدید رئیس گروه اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی، مسئول کتابخانه مرکزی و اعضای کمیته ارزیابی کتابخانه ها از کتابخانه ی دانشکده ی

 دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای دومین سال پیاپی در جمع ۸۰۰-۶۰۱ دانشگاه برتر دنیا

دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای دومین سال پیاپی در جمع ۸۰۰-۶۰۱ دانشگاه برتر دنیا

21 مهر 1404

دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای دومین سال پیاپی در جمع ۸۰۰-۶۰۱ دانشگاه برتر دنیا نتایج ویرایش ۲۰۲۶ رتبه بندی جهانی تایمز اعلام شد و بر اساس آن دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دومین سال ورود به این نظام رتبه بندی در دسته ۸۰۰-۶۰۱ قرار گرفت.

اولین پیش نشست پنل کتابخانه های پزشکی نهمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات

اولین پیش نشست پنل کتابخانه های پزشکی نهمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات

14 مهر 1404

اولین پیش نشست پنل کتابخانه های پزشکی نهمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات « *شناسایی مولفه های عدالت اطلاعاتی در بافت سلامت* » *دوشنبه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۴* ⏰ *ساعت ۱۸ الی ۲۰* *دبیر نشست: دکتر فاطمه شیخ شعاعی* (دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران) *سخنرانان:* *دکتر حسن اشرفی‌ریزی* (استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) *دکتر مصطفی امینی رارانی* (استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) *زهرا اطرج* (دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)

برگزاری کارگاه آموزشی کتابخانه دیجیتال و مدیریت محتوا برای کتابداران

برگزاری کارگاه آموزشی کتابخانه دیجیتال و مدیریت محتوا برای کتابداران

12 مهر 1404

سلام عنوان دوره : کتابخانه های دیجیتال و مدیریت محتوا گروه هدف : کتابداران ساعت دوره : 8 ساعت پیش آزمون : 13 تا 14 مهر کلاس حضوری : 15 مهر آزمون نهایی : 19 تا 20 مهر

اطلاعیه‌ها

معرفی

intro
intro
intro
intro
intro
intro

اداره تربیت بدنی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
intro

اداره فرهنگی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
intro

اداره خوابگاه‌ها

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
intro

اداره دانشجویی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
intro

اداره خوابگاه‌ها

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

سوالات متداول

چگونه ميتوانم منابع مورد نظر را رزرو كنم؟
براي رزرو منابع مي توان به صورت حضوري و همچنين از طريق نرم افزار كاوش به آدرس
مراجعه نمود. پس از جستجوي مدرك با كليك بر نتيجه مورد نظر گزينه تقاضاي رزرو را انتخاب نماييد.
چگونه مي توانم كتاب امانت بگيرم؟
براي امانت گرفتن بايد عضو كتابخانه دانشگاه به آدرس lib.lums.ac.ir شويد. پس از ورود به پورتال كتابخانه مركزي در قسمت "ثبت نام برخط در كتابخانه" اطلاعات و مدارك خود را بارگزاري نماييد. پس از انجام مراحل ثبت نام اطلاعات شما براي كتابخانه ارسال شده و پس از تاييد كتابدار و دريافت شماره عضويت مجاز هستيد كه كتاب به امانت بگيريد. براي اطلاعات بيشتر آيين نامه امانت را مطالعه نماييد.
تعداد مداركي كه كاربران مي توانند به امانت بگيرند  براي كليه كاركنان و  دانشجويان مقطع كارداني و كارشناسي 3 مدرك به مدت 15 روز ،  براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و دكتراي عمومي 5 مدرك به مدت 15 روز و مدت امانت منابع براي دانشجويان دوره تخصص و اعضاي  هيأت علمي نيز 21 روز و به تعداد 7 كتاب مي­باشد.
تا چند بار مي توان كتابي را تمديد كرد؟

تا سه بار در صورتي كه نسخه اي از كتاب در كتابخانه باشد و درخواست كننده نداشته باشد.

چگونه مي توان منابع امانتي را تمديد كرد؟
به صورت تلفني و مراجعه حضوري
شماره تماس:  06633120233 داخلي 214
آيا امكان امانت گرفتن كتاب از طريق پورتال كتابخانه ديجيتال وجود دارد؟

خير فقط با مراجعه حضوري به كتابخانه مركزي دانشگاه و كتابخانه هاي وابسته امكان امانت منبع وجود دارد.